veelgestelde vragen | inloggen voor ondernemers | offerte aanvragen

Alles-in-1 oplossing

voor restaurants

Restaurants

Wil je minder (hard) werken en meer winst? Optimaliseer je bedrijfsprocessen, rendement en employee & customer experience – in één klap. En haal álles uit je horecaonderneming. Met Apprendo.

Wat je krijgt

Apprendo is jouw alles-in-1 horeca app waarmee je écht efficiënt werkt. Alle capaciteiten van je medewerkers benut. En volledig in control bent. Altijd en overal.

✓ Tevreden, gekwalificeerde medewerkers
✓ Uniformere werkwijze & verbeterde kwaliteit
✓ Een hogere gasttevredenheid
✓ Meer tijd. Minder kosten. Meer winst.

Met Apprendo gaat alles nog steeds op jouw manier, maar dan beter. Makkelijker. Sneller. Ondertussen heb jij minder stress, hoef je medewerkers nauwelijks in te werken én kun je alles op afstand monitoren – gewoon vanuit je luie stoel. Apprendo regelt de rest. 

In één oogopslag

  • Online onboarding, training & opleiding
  • Digitale taaklijsten 
  • Digitaal bedrijfshandboek
  • Digitale HACCP-lijsten
  • Online procesmonitoring

Apprendo ondersteunt een slimmere, efficiëntere en effectievere werkwijze binnen je bedrijf. En door een verbeterde dienstverlening en dito kennisniveau realiseer je eenvoudig een nóg betere service. Voor meer waarde, rendement én succes.

Laat je onderneming groeien. Met Apprendo.

Al vanaf € 3 per medewerker per maand

En heb je een seizoensgebonden horecabedrijf? Dan betaal je alleen voor de maanden dat je Apprendo inzet. 

Ontdek Apprendo Bekijk brochure

Sluit je personeel vandaag nog aan

Apprendo Horeca is de makkelijkste, snelste en leukste manier om je (nieuwe) personeel in te werken. Ze te helpen bij het nóg sneller en eenvoudiger voltooien van alle belangrijke taken en processen. Ideaal voor al je restaurantpersoneel:

  • Barmedewerkers
  • Floor supervisors
  • Floormanagers
  • Bedieningspersoneel
  • Koks
  • Keukenteam
  • Afwassers
  • Schoonmaakmedewerkers
  • Onderhoudstechnici

Na de implementatie van Apprendo voeg je kosteloos en eenvoudig meer eigen documentatie en instructievideo’s toe. Zo blijf jij 100% in control en heb je nóg meer uniformiteit en efficiency, voor dezelfde lage prijs.

Minder verloop

Met Apprendo zorg je er bovendien voor, dat je medewerkers zich kunnen blijven ontwikkelen. Er een brede inzetbaarheid, meer mobiliteit én variatie ontstaat. En variatie houdt het leuk. Spannend. En houd jouw organisatie flexibel – terwijl je wellicht ook nog op de inzet van je personeel en/of flexibele schil bespaart. Iedereen blij.

✓ Minder verloop
✓ Meer uniformiteit & zelfstandigheid
✓ Meer arbeidsflexibiliteit
✓ Strategischer inzet van personeel
✓ Tevreden(er) medewerkers

P.S. Voeg je eigen afdelingsspecifieke trainingen toe en stoom je medewerkers eenvoudig klaar voor hun nieuwe job binnen je organisatie. In combinatie met de checklists zijn ze in no time zelfstandig en ready to go!

Strategische personeelsplanning

Met Apprendo ben je beter voorbereid op pieken en dalen. Valt je chef-kok onverwacht uit? Heb je een seizoensbedrijf of ga je een groots event organiseren? Werk je vaste horecapersoneel en/of flexpool eenvoudig in. En bind ze aan je bedrijf. Met één druk op de knop.

Apprendo in een notendop

 Dé app waarmee je direct geld bespaart
 Meer grip, uniformiteit en gasttevredenheid
 Minder kosten, meer omzet.

Apprendo werkt snel, simpel en is direct kostenbesparend. Denk maar eens aan alle inwerkuren die je bespaart. Aan alle HACCP- en takenlijsten die voortaan centraal bijgehouden en opgeslagen worden. Aan de hoeveelheid tijd die je normaal kwijt bent aan het (herhaaldelijk) uitleggen van hoe processen binnen je bedrijf in z’n werk gaan.

Apprendo ontzorgt, is een verademing voor restauranteigenaren en bedrijfsleiders.

Lees klantverhalen Bekijk meer voordelen

Minder stress, meer flexibiliteit én meer omzet?

Met Apprendo zijn je medewerkers al ingewerkt voordat ze beginnen. Realiseer je meer flexibiliteit, zekerheid en rendement – voor een vast laag bedrag per maand. Meer weten?

Meld je aan voor de demo Neem contact op


Bekijk ook