veelgestelde vragen | inloggen voor ondernemers | offerte aanvragen

Klantverhalen

Foodhall Scheveningen

Van burgers en sushi tot veggie fingerfood en meat on a stick… bij Foodhall Scheveningen van horecatycoon Won Yip vind je het, allemaal. Geïnspireerd op de sfeer van een gezellige, wereldse markt vol lichtjes en geluiden is het bij Foodhall Scheveningen ook nog eens heerlijk toeven. En of je nu voor bier en bitterballen of oesters met champagne komt, deze foodhall is echt een feestje. Voor iedereen.
 


 

Bedrijfsleider Li Shuang Hu over Apprendo

 

Net open

Ook Foodhall Scheveningen koos voor horeca app Apprendo. Bedrijfsleider Li Shuang Hu vertelt: ‘Door de horecasluiting zijn we nu effectief 3 maanden open, na vrijwel direct na de opening 8 maanden dicht te zijn geweest. Ik kende Apprendo al van mijn vorige werkgever, toen ik hier begon was de app net geïmplementeerd. Na wat laatste finetuning door toevoeging van eigen taken, instructies en quizzen zijn we nu iets langer dan een maand met Apprendo bezig. En het bevalt echt uitstekend.’
 

Meer structuur

‘Apprendo is makkelijk, maakt het werk voor iedereen overzichtelijk en mocht er geen leidinggevende aanwezig zijn, dan weten alle medewerkers nog steeds precies wat ze wanneer moeten doen. Het neemt je veel werk uit handen, je hoeft niet 24/7 de bekende standaard vragen te beantwoorden.’

'Ook en vooral voor parttimers is Apprendo heel fijn.'


 

Meer inzicht

Li Shuang Hu: ‘Natuurlijk maken we als manager altijd nog een rondje om te kijken of alles daadwerkelijk volgens afspraak en onze kwaliteitsnormen is uitgevoerd – maar dat is het dan ook. Je ziet precies wie wat gedaan heeft, dus als het nodig is weet je precies wie je waarvoor aan moet spreken. Ook voor de nieuwe medewerkers is Apprendo supermakkelijk in gebruik, dus ik ben voornamelijk bezig met mijn eigen taken en verantwoordelijkheden die het bedrijfsleiderschap hier met zich meebrengt. En dat is heerlijk. Ieder doet gewoon zijn eigen ding, ideaal.’

 

Alles tot in detail duidelijk

‘Ook en vooral voor onze parttimers is de app heel fijn. Met behulp van de digitale open- en sluitlijsten i.c.m. de horeca taaklijsten en eventueel gekoppelde instructies in Apprendo weten ze – of ze nu vaak werken of juist niet – altijd tot in detail wat ze moeten doen. En wij zien precies wat er gedaan is. Waar voorheen weleens werkzaamheden werden vergeten of zelfs dubbel werden gedaan, komt dat nu niet meer voor. Ze vinken het af, en klaar.’

'Iedereen weet altijd precies wat-ie moet doen. Ideaal.'

100% meer efficiency

‘Na het toevoegen van de benodigde bedrijfsinformatie, protocollen, productkennis, receptuur en taaklijsten konden we direct met Apprendo aan de slag. Natuurlijk is het altijd even wennen aan een nieuwe applicatie en werkwijze, maar inmiddels zijn we er een maand mee aan de slag en we werken nu al 100% efficiënter door Apprendo. Ook de medewerkers zijn er al helemaal in thuis.’

 

Implementatie en... GO!

Hoe gaat de implementatie in zijn werk? ‘Je zet eerst – met hulp van Apprendo – de basis neer, zet zelf de puntjes op de i en je kunt direct aan de slag. Naast de standaard dagelijkse taaklijsten hebben we bijvoorbeeld ook weektaaklijsten toegevoegd, voor incidenteel terugkerende werkzaamheden die ze uit moeten voeren. En ook de trainingen en kennisbank worden regelmatig aangevuld, bijvoorbeeld met nieuwe cocktailrecepten voor onze cocktail bartenders. Daarmee is je continuïteit en kwaliteit meteen ook geborgd.’


🌀 Li Shuang Hu • Bedrijfsleider Foodhall Scheveningen
 

Over
Weer of geen weer, één stap in Foodhall Scheveningen en een heerlijk vakantiegevoel maakt zich van je meester. Van speelmogelijkheden voor de kleintjes… de fabuleuze, direct in het oog springende cocktailbar… een heerlijk terras én een podium voor live entertainment is Foodhall Scheveningen van alle markten thuis. Letterlijk en figuurlijk.

foodhallscheveningen.nl


 

Lees meer klantverhalen